9 תשובות
שהם טחונים ובא לרוצ'ילד להתחלף איתם
1.שהם טחונים וסנובים אבל אי אפשר לדעת
2.שהיא כנראה לא תתחבר אליי והיא תהיה מקובלת
שואל השאלה:
בלי קשר לזה שהם טחונים נו
האופי התכוונתי חיח
אנונימית
1. יש להם כסף והם בהחלט אוהבים לבזבז אותו.
2. יש לה כסף או לפחות סבא עשיר.

לא כזה מרשים אותי אנשים ראוותניים, בעיקר ראוותניים בכסף שלהם. כאילו שמספר בחשבון בנק מודד משהו.
אהה
על הראשון עצלן כזה אבל חכם כי כניראה עשה איזה אקזיט או משהו
ועל הילדה סנובית מפונקת
(אבל כמובן שזה ממש לא תמיד נכון, זה פשוט מה שהמוח שלי מקשר לנתונים שנתת)
לאף אחד אין זכות לשפוט לפי לבוש ומראה. לפני שמדברים חושבים.
1. כנראה על הראשון שהוא עובד באיזו עבודה שקשורה לעסקים ושהוא עובד קשה.

2. ועל השנייה שהיא "מקובלת" כזאת. אבל לא הייתי אומרת שיש לה אופי רע אבל גם לא הייתי מתחברת איתה
שואל השאלה:
למה לא היית מתחברת איתה? ^
ואמרתי שהיא ילדה חדשה, איך היא יכולה להיות מקובלת?
אנונימית
זה לא בקטע רע אני פשוט ביישנית ולהיות עם מישהי שנראית מושלמת כביכול לא יהיה לי מספיק ביטחון לגשת אליה בכלל