התחברות הרשמה

יש מקום טעים בסינימה לאכול המבורגר עם ציפס??(ארוחת ציט וזה...XD)

19 ביוני 2020, 11:09
המבורגראוכלמסעדותמתכונים    
תשובה אחת
שואל השאלה:
סינימה בראשון לציון,סליחה שלא ציינתי
אנונימית
באותו הנושא:
מקום טעים לאכול בו בעיר? שאלה על ראשון לציון.
למה סינים אוהבים לאכול פנגולינים?
לאכול פיצה עם שוקו (במקום קולה) זה טעים?
איפה ההמבורגר הכי טעים? למשל: מוזס, בורגר, בלאק בורגר אני ממש רעב ומתלבט איפה ללכת לאכול תציעו מקום של בורגר טעים תודה!
מקום טוב וטעים לאכול בירושלים?
בדיאטה, מה לאכול במקום מעדן מילקי טעים מאוד?
יש מקום עם סינים בארץ?
באלי לאכול משהו טעים אבל לא משמין מידי, מה לאכול?
פתחתי מנטוס וזה קשה ולא טעים איך לרכך את המנטוס כדי שיהיה טעים לאכול אותם ?
זה מסוכן לאכול בג'אפניקה?כי עובדים שם סינים ויפנים..אני שואלת בגלל הקורונה
מישהו מכיר בקריון בקרית ביאליק מקום טעים לאכול בו משהו כשר לפסח?