6 תשובות
ים, בריכה, קולנוע אם יפתח , קניון
שואל השאלה:
אבל אני לא יכןלה להיום כל יום בבריכה וקניון ובריכה זה עולה המון
לְהַרְוִיחַ כֶּסֶף, לַעֲשׂוֹת גְּלֹאוֹ אַפְּ, לְהִתְאַמֵּן, לִהְיוֹת כַּמָּה שֶׁיּוֹתֵר עִם הַמִּשְׁפָּחָה , שׁוֹפִּינְג, מְשִׂימוֹת לְחֹפֶשׁ
וואי איפה המחנה? חלום חיי
מבינה אותך לגמרי אבל אין כל כך לאן לצאת במיוחד בקורונה אז כמו שרשמו אם את אוהבת את יכולה גם לעשות אימונים בחוץ וזה יעביר לך את הזמן ואם תלכי לחוף שלא משלמים כסף בכניסה אז זה גם טוב
שואל השאלה:
אימונים הדבר האחרון שאני אעשה, אני בנבחרת ישראל ובכיתת ספורט אז יש לי 16 שעות ספורו בשבוע