4 תשובות
בכללי אנשים לא אוהבים אותו, בגלל שהוא לא מפחד להגיד את האמת.
אנשים אוהבים לשמוע שהכל טוב ויפה, והוא לא נותן להם את היכולת הזאת, הוא אומר את הכל איך שהוא.
אנשים אוהבים לשמוע שהכל טוב ויפה, והוא לא נותן להם את היכולת הזאת, הוא אומר את הכל איך שהוא.
מה שביבי עשה
קרה למפגינים בריונים ואישר פגיעה במתפרעים
קרה למפגינים בריונים ואישר פגיעה במתפרעים
אנונימית
לא כולם שונאים אותו
הרוב לא שונאים אותו
הרוב לא שונאים אותו
אנונימית
הוא די קיצוני בתגובות שלו ואנשים לא אוהבים את זה.
באותו הנושא: