16 תשובות
אני דגים...
פסדר למרות שאני לא אוהבת דג
עקרב, למה שאני לא אוהב אותו.
לא מאמינה באסטרולוגיה אבל זה נכון מה שאומרים, שלרוב עקרבים הם אנשים שנוטרים טינה.
דלי וכן למה לא דלי זה נחמד
טלה
לא יודעת למה שלא יהיה לי בסדר איתו
לא זה בולשיט רציני
אני מזל שור וכל מה שאומרים עליי הוא נכון.
אני בחיים לא מצליח להבין איך זה פועל חח
סרטן..
יש דברים נכונים ויש כאלו שלא
שור, והאמת שהרבה מהמאפיינים שלו מתאימים לי
ואני כן מאמינה באסטרולוגיה
טלה
הרוב נכון אבל אני לא ממש מאמינה בזה.. כיף לקרוא והכל אבל המזל שלי זה לא אני
בתולה
לא ממש, כולם משתמשים בזה כבתולין (יחסי מין)
אנונימית
טלה, אני לא יודע מה המשמעות שלו ומה שאומרים על המזל הזה באסטרולוגיה
מאזניים
שור, מאוד ורוב הדברים בעיניי כן גם תלוי מאיזה מקום את קוראת את זה
אני סרטן לא מאמין בזה ואין לי מושג מה זה אומר
גדי
אני בסדר איתו
לא מאמינה באסטרולוגיה
טלה ורוב הדברים האסטרולוגיה נכונים לגבי