14 תשובות
לא.
סרוקוול
לא
רסקיו, אני לוקחת את זה כי ישלי לחץ נפשי..גורם לי להיות יותר רגועה
לא תרופות אבל כן כדורי ריכוז וויטמין d
סרוקוול סימבלטה ואריפליי
כי יש לי דיכאון וחרדה
כי יש לי דיכאון וחרדה
שואל השאלה:
זו שלוקחת רסקיו כמה זמן את כבר לוקחת?
פשוט אני גם מעוניינת בזה
וזה משפיע טוב?
זו שלוקחת רסקיו כמה זמן את כבר לוקחת?
פשוט אני גם מעוניינת בזה
וזה משפיע טוב?
אנונימית
משפיע טוב כן אבל זה פסיכולוגי.. אני פחות דינמית ואני לוקחת כבר מתחילת החודש
לא
אכן כן סרוקוול
משאף נחשב?
כן כי אני מטורללת
פריזמה. לדיכאון וחרדה
ציפרלקס כי יש לי דיכאון וחרדה (החרדה כמעט נעלמה בגלל הכדורים)
באותו הנושא: