9 תשובות
הפיתרון הכי טוב הוא להתחיל לעשות ספורט או להרשם לכל חוג שקשור בפעילות גופנית
את יכולה לשנות סיגנון לבוש יכולה לעשות החלקת שיער ללבוש בגדים שיחמיאו למבנה גוף שלך
אבל הכי חשוב ספורט כי מעבר לזה שזה ישפר לך למראה החיצוני זה יעשה לך הרגשה טובה
כאן בשבילך תמיד
את יכולה לשנות סיגנון לבוש יכולה לעשות החלקת שיער ללבוש בגדים שיחמיאו למבנה גוף שלך
אבל הכי חשוב ספורט כי מעבר לזה שזה ישפר לך למראה החיצוני זה יעשה לך הרגשה טובה
כאן בשבילך תמיד
ולי אכפת ממך ובטוח לעוד כמה אנשים אז הנה ישלך סיבה להמשיך לחיות ולהנות
שואל השאלה:
בכל מקרה גם אם יש דברים שאני רוצה לנסות או לעשות ההורים שלי אומרים שהם לא מיליונרים ושהם לא יבזבזו את הכסף שלהם כל שטויות. נגיד גשר כרגע בסימן שאלה או דברים כאלו
בכל מקרה גם אם יש דברים שאני רוצה לנסות או לעשות ההורים שלי אומרים שהם לא מיליונרים ושהם לא יבזבזו את הכסף שלהם כל שטויות. נגיד גשר כרגע בסימן שאלה או דברים כאלו
אנונימית
אוקיי גשר זה באמת המון כסף אבל נגיד החלקת שיער או עגיל זה כן אפשרי
תטפחי את עצמך בלק וריח טוב וקרמים
אני הייתי במצבך אז אני ממש מבינה תהרגשה ובתכלס רק ספורט יביא תפיתרון
תטפחי את עצמך בלק וריח טוב וקרמים
אני הייתי במצבך אז אני ממש מבינה תהרגשה ובתכלס רק ספורט יביא תפיתרון
תהיי שלמה עם עצמך, ומה שאת רואה שאת לא אוהבת, תשני, וכל מה שתצטרכי, אני פה :)
שואל השאלה:
תודה רבה כל העצות אבל נגיד גם הדברים הקטנים האלו של עגיל או החלקה יהיה להורים שלי מה להגיד על זה בין אם כל מה שהחברה תעשה אני גם אעשה או בין אם זה אין לי למה לעשות את זה ושהם לא יבזבזו את הכסף על שטויות כאלו
וגם קשה לי מאוד לבנות ביטחון כצמי כי גם אין לי מוטיבציה וגם אם כן אז זה לשנייה ואז אני נשברת
אח שלי שאמור לאהוב אותי ולחזק אותי הוא רק מוריד אותי ויורד כליי ואומר לי הלוואי ולא היית אחותי ודברים וכאלו וזה פוגע אני לא אשקר ואני פשוט מאוכזבת מעצמי כי גם להורים שלי באיזשהו שלב נמאס להם ממני והם לא מצפים ממני ליותר
תודה רבה כל העצות אבל נגיד גם הדברים הקטנים האלו של עגיל או החלקה יהיה להורים שלי מה להגיד על זה בין אם כל מה שהחברה תעשה אני גם אעשה או בין אם זה אין לי למה לעשות את זה ושהם לא יבזבזו את הכסף על שטויות כאלו
וגם קשה לי מאוד לבנות ביטחון כצמי כי גם אין לי מוטיבציה וגם אם כן אז זה לשנייה ואז אני נשברת
אח שלי שאמור לאהוב אותי ולחזק אותי הוא רק מוריד אותי ויורד כליי ואומר לי הלוואי ולא היית אחותי ודברים וכאלו וזה פוגע אני לא אשקר ואני פשוט מאוכזבת מעצמי כי גם להורים שלי באיזשהו שלב נמאס להם ממני והם לא מצפים ממני ליותר
אנונימית
תפסיקי לנסות לרצות את ההורים שלך
זה החיים שלך קחי את עצמך ביידים ותפרחי
ביטחון בא לאט לאט
זה החיים שלך קחי את עצמך ביידים ותפרחי
ביטחון בא לאט לאט
זה ההורים שלך ואח שלך, אולי הם מתנהגים ככה אבל אני בטוח שהם אוהבים אותך, ובנוסף כמו שאמרו למעלה , את לא צריכה לנסות לרצות אף אחד, אלא את עצמך, תהיי מי שאת
אנונימית יקרה,
אני שומע את הייאוש בקול שלך.. נשמע שאת מרגישה כאילו המראה החיצוני שלך מונע ממך לחיות חיים נורמליים, וגורם לך להיאבק על הדברים הכי בסיסיים שבנות סביבך משיגות בקלות.. מתאר לעצמי שיוצא לך לחשוב לא מעט על כל הדברים שהיית יכולה לעשות אם היית נראית אחרת..
נדמה שחסרה לך מאוד התמיכה של המשפחה הקרובה.. ואם זה לא מספיק, המצב בבית מקשה עליך עוד יותר.. אולי את אפילו מרגישה אשמה על כך שההורים שלך רבים הרבה..
חשוב שלא תישארי לבד עם תחושת חוסר האונים הזו.
אני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב, שם תוכל להתכתב עם אחד מהמתנדבים שלנו, לפרוק ולשתף במה שעובר עליך באופן אישי ואנונימי לחלוטין.
הקישור שמצורף למטה יוביל אותך לעמוד הכניסה לצ'אט בו מופיעות גם שעות הפעילות.
שלך,
מתנדב סה"ר
אני שומע את הייאוש בקול שלך.. נשמע שאת מרגישה כאילו המראה החיצוני שלך מונע ממך לחיות חיים נורמליים, וגורם לך להיאבק על הדברים הכי בסיסיים שבנות סביבך משיגות בקלות.. מתאר לעצמי שיוצא לך לחשוב לא מעט על כל הדברים שהיית יכולה לעשות אם היית נראית אחרת..
נדמה שחסרה לך מאוד התמיכה של המשפחה הקרובה.. ואם זה לא מספיק, המצב בבית מקשה עליך עוד יותר.. אולי את אפילו מרגישה אשמה על כך שההורים שלך רבים הרבה..
חשוב שלא תישארי לבד עם תחושת חוסר האונים הזו.
אני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב, שם תוכל להתכתב עם אחד מהמתנדבים שלנו, לפרוק ולשתף במה שעובר עליך באופן אישי ואנונימי לחלוטין.
הקישור שמצורף למטה יוביל אותך לעמוד הכניסה לצ'אט בו מופיעות גם שעות הפעילות.
שלך,
מתנדב סה"ר