4 תשובות
זה מופיע משינויים בגוף ( ירידה ועלייה במשקל וגדילה...)
לא יודעת איך מעלימים אותם
לא יודעת איך מעלימים אותם
יש משחות לזה
סימני מתיחה לא נעלמים, אלה קרעים בשכבות הפנימיות של העור וזה בעצם צלקות. עם הזמן הם יכולים להפוך להיות מטושטשים אבל כעיקרון הם לא נעלמים.
הם מופיעים בגלל חוסר סנכרון בין גדילה של העור לגדילה של הגוף, לכן זה קורה בעיקר לבנות באזור הישבן והאגן, הבטן והחזה בתקופת ההתבגרות.
הם מופיעים בגלל חוסר סנכרון בין גדילה של העור לגדילה של הגוף, לכן זה קורה בעיקר לבנות באזור הישבן והאגן, הבטן והחזה בתקופת ההתבגרות.
שואל השאלה:
אז מישהי יודעת איזה משחות או אני יודעת קרם להסתיר /להעלים את זה
אז מישהי יודעת איזה משחות או אני יודעת קרם להסתיר /להעלים את זה
באותו הנושא: