3 תשובות
מתי שהממשלה תקבל שכל ותעשה משהו חכם לשם שינוי
הנגיף לא ייעלם סתם ככה, יהיו פחות הדבקויות אם הממשלה והאנשים יעשו משהו.
אמור להיות חיסון עד דצמבר. אחר כך עוד כמה חודשים עד שיפיצו והכל, וגם אז - הקורונה לא תיעלם, אבל העולם לא יהיה עם מסכות וכל זה
באותו הנושא: