5 תשובות
את לוקחת שאלה אחת ואז מצלמת מסך ואז לוקחת את התמונה ומוסיפה עוד שאלה אחרת וככה את ממשיכה צילום בתוך צילום עם שאלה
שואל השאלה:
אוי באמת? אין דרך אחרת?
אנונימית
זו הדרך שאני מכירה, פשוט אחר כך תמחקי מהגלריה את כל התמונות ששמרת
את עושה צילומי מסך להכל נכנסת לגלריה ועושה העתק לתמונה, אחרי זזה נכנסת לסטורי לוחצת טקסט לוחצת ועושה הדבק וזה שם לך את התמונה
את שומרת כל פעם ואז....
זה הכי מבאס שיש ומפטצץ את הגלריה אבל כן.