10 תשובות
כנראה המסך מחובר באלחוטי למחשב צריך לחבר את המסך למחשב עו דפעם
מחשב נייד? המסך לא נדלק בשום שלב, גם לא בזמן הבוט?
שואל השאלה:
מחשב נייח
מחשב נייח
אז איך המסך מחובר למחשב? והאם כשהמחשב נפתח הוא עולה רגיל חוץ מהמסך? אתה שומע את הכוננים? הרמקולים עובדים כרגיל?
שואל השאלה:
כן הכל עובד המסך לא
כן הכל עובד המסך לא
או שהמסך לא מחובר טוב (תבדוק את החיבורים) או שתכבה את המחשב תוציא מהחשמל ותדליק
שואל השאלה:
עשיתי כבר זה רושם אין חיבור
עשיתי כבר זה רושם אין חיבור
אז תבדוק את החיבור של המסך למחשב אולי החיבור לא טוב, אולי הכבל לא טוב תנססה לחבר את זה לחיבור אחר במחשב אם יש לך
וגם בזמן הבוט אין כלום? כאילו, לפני החלק שזה טוען את חלונות?
המסך מחובר בכבל vga או hdmi? האם יש אפשרות לחיבור vga?
המסך מחובר בכבל vga או hdmi? האם יש אפשרות לחיבור vga?
נראלי זה תלוי איזה מסך יש לך
באותו הנושא: