7 תשובות
לא, זה סתם יגרום לכאב
שואל השאלה:
לדעתי את יכולה לראות את עצמך בגרסה הכי טובה שלך כשאת מוצאת אותו וכל הזכרונות איתו שווים את הכאב
לדעתי את יכולה לראות את עצמך בגרסה הכי טובה שלך כשאת מוצאת אותו וכל הזכרונות איתו שווים את הכאב
למצוא תמיד יש זיכרונות
לא, סתם יכאב לי בסוף
חוץ מזה אני לא מאמינה בנפשות תאומות
חוץ מזה אני לא מאמינה בנפשות תאומות
לא למצוא זה סתם יכאב...
לא למצוא יש לי חרדת נטישה וכאילו עד שאמצא מישהו מושלם ואז הוא ימות אני פשוט לא יוכל להתמודד עם זה
לא למצוא בכלל..
אם אותו בנאדם ימות כתוצאה מהמפגש איתי (כאילו.. אם המוות שלו תלוי בזה, ואם לא היינו נפגשים או לא היה מת) אז ברור שלא.. זה גם לפגוע בבנאדם אחר וגם בעצמי וזה יהיה אפילו יותר קשה מלא לפגוש אותו בכלל.. :(
אם אותו בנאדם ימות כתוצאה מהמפגש איתי (כאילו.. אם המוות שלו תלוי בזה, ואם לא היינו נפגשים או לא היה מת) אז ברור שלא.. זה גם לפגוע בבנאדם אחר וגם בעצמי וזה יהיה אפילו יותר קשה מלא לפגוש אותו בכלל.. :(
באותו הנושא: