17 תשובות
לא זה כולה סדרה
פשוט מתחילים לעשות דברים שמשמחים אותך, דברים חדשים, משהו שיגרום לך להפסיק לחשוב על זה.
כןן יומני הערפד אז התחלתי המקוריים
כןן כשראיתי חסרי בושה זה המשיך איתי איזה חודשיים אבל אז זה נגמר,
פשוט תתחילי סדרה חדשה או תמצאי תחום עניין שיעסיק אותך מהמחשבות.
פשוט תתחילי סדרה חדשה או תמצאי תחום עניין שיעסיק אותך מהמחשבות.
יאפ, קרה.
כנראה עושה rewatch, או מתחילה סדרה חדשה :(
כנראה עושה rewatch, או מתחילה סדרה חדשה :(
זה מבאס כן.. אבל אלו החיים וצריך להבין שאנחנו לא חיים בטלנובלה
אנונימית
זה הדבר הכי נוראי בעולם ואני פשוט מנסה להתחיל סדרה חדשה וזה עובר אחרי כמה ימים של דיקאון
בגלל זה אני לא רואה פרק אחרון של סדרה. ככה היא לא נגמרת לעולם.
זה קרה לי כמה פעמים בעיקר עם סדרות שנהפכו לחלק מהיומיום שלי אבל אחרי כמה זמן זה דועך ואת רואה פחות ופחות עד שכבר נמאס
כן לתקופה קצרה
אנונימית
כן התחלתי לראות אן עם הצמות ואז גיליתי שהייתה אמורה להיות עונה 4 אבל החליטו לבטל אותה והיא כנראה לא תצא והרגשתי כל כך עצובה כי ממש נקשרתי לסדרה הזאת ויש כל כך הרבה דברים שלא נפתרו ושאין עליהם תשובה וזה ממש מעציב אותי:(
קרה לי עם הסדרה איך פגשתי את אמא
כלכך הייתי שקועה בסדרה הזו ששום סדרה לא השתוותה אליה
ובמשך חודשיים הייתי בדיכי מהסוף שלה ולא ראיתי עוד שום סדרה:/
אבל עבר
כלכך הייתי שקועה בסדרה הזו ששום סדרה לא השתוותה אליה
ובמשך חודשיים הייתי בדיכי מהסוף שלה ולא ראיתי עוד שום סדרה:/
אבל עבר
מתחילים סדרה אחרת, מחפשים את השחקנים באינסטגרם, רואים מאחורי הקלעים של הסדרה עד שנמאס לך.. בעיקרון פשוט מנסים להוציא את הסדרה מהראש
קרה לי עם 13 סיבות, אבל זה עובר אחרי כמה זמן
וואי כן אמלה
וואי כן
אין מה לעשות פשוט להתחיל סדרה חדשה
אין מה לעשות פשוט להתחיל סדרה חדשה
נמלטים דייממ אבל עבר לי אחרי שבוע