3 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה
לא, אבל המון דברים בתוך האפליקציה עולים כסף וכמעט ואי אפשר לעשות שם כלום אם לא משלמים..
תלוי החבילה עם היותר מעברים והמעברים הטובים כן
פשוט החינמים לא יפים