3 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה
אה תודה
לא, אבל המון דברים בתוך האפליקציה עולים כסף וכמעט ואי אפשר לעשות שם כלום אם לא משלמים..
תלוי החבילה עם היותר מעברים והמעברים הטובים כן
פשוט החינמים לא יפים
פשוט החינמים לא יפים
באותו הנושא: