11 תשובות
אולי האופי שלך הוא אופי של מישהי בוגרת
אופי ומה שאת משדרת בעיקרון
אולי הפנים? יש מצב שגם האופי חח (:
ואני בן 17 ונראה רק בפנים בן 17, בגוף נראה לפחות 15
אני מניחה שזה בגלל האישיות שלך שהיא מעידה על בגרות מסוימת או צורת הדיבור שלך
שואל השאלה:
אבל אם מישהו לדוגמא מתחיל איתי הוא לא יודע על האופי שלי
אנונימית
אם הוא רואה תמונה שלך אז יכול להיות שזה בגלל תווי הפנים שלך. ותוך כמה הודעות שמדברים עם בן אדם, אפשר לדעת פחות או יותר מה האופי שלו.
בעיקרון אם את רוצה להראות לו שאת בוגרת ואת לא כזאת אז זה לא יעזור תיהיי פשוט מי שאת זה יעשה את העבודה כבר
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת בהודעות, פנים מול פנים חושבים שאני גדולה יותר
אנונימית
אז או שאת מפותחת לגילך או שהאופי שלך מקרין בגרות נפשית
אז זה בגלל תווי פנים
ככה זה, כנראה הגנטיקה שלך ^
אבל הרבה בנות היו רוצות להיראות גדולות אז יש לך במה להיות גאה לפחות