6 תשובות
אולי תנסי לדבר עם ההורים שלך ולפנות להנהלה?
Kir
אין כזה דברים לא נותנים לעבור

אם את רוצה לעבור הם חייבים להעביר אותך

תפני להורים שלך וההורים צריכים לדבר עם היועצת

זה לא בכלל שאלה של לעבור או לא בשניה שאת רוצה לעבור הם חייבים להעביר אותך
תנסה להתחבר לילדים מהכיתה
תנסי לדבר עם מישהו אחר מהצוות
אני דיברתי עם היועצת המושלמת שלנו חתול שניה לא היתה בעיה
תגידי שזה משפיע לך על החיים בצורה קשה שאת מרגישה לבד וזה גורם לך למצבי רוח לא טובים וגם משפיע על הלימודים
קיצר דברי עם מישהו אחר מהצוות מישהו תותח שיעשה את זה בשבילך
אפילו תערבי הורים שיתקשרו למנהלת
זאת לא אמורה להיות בעיה לעבור כיתה זה באמת שטויות תלחמי על זה
תנסה להתחבר אליהם תראה אם יש מכנה משותף בינך לבין מישהוא מהכיתה תיצור איתו שיחה על אותו נושא תביע את דעתך תקשיב לדעתו
שואל השאלה:
לכל ה"תחברי לכיתה שלך" אני לא אוהבת לכיתה שלי חוץ מאיזה בת וחצי שאני סבבה איתן להתחבר איתם לא יעבוד בדיוק-
ולגבי התערבי את ההורים בדיוק אמא שלי גם מנסה להתערב מקווה שזה יעבוד
הסיבה היחידה שלא עברתי מוגדם יותר זה כי היו לי שתי חברות טובות שם שאחת תאמת בקושי באה ועכשיו היא עוברת בית ספר והשנייה רבתי איתה באיזה שלב לא יודעת מה איתה כרגע היא כבר לא באה לבית ספר הרבה זמן...
ולא רציתי "לנטוש את חברות שלי בשביל חברות אחרות"
ואני כן מראה בכיתה את הדעות שלי וכן מקשיבה אבל אין בינינו כימיה...
ובכיתה שאני רוצה לעבור אלייה יש לי חברות ולא אחת שתיים וגם איזה ידיד
ואת כולם תאמת הכרתי השנה והייתה בינינו כימיה טובה וכיף לי איתם...ואצלנו אין לי פשוט אף אחד באמת..
אנונימית