9 תשובות
לפי השם זה נראה שאת בת
האמת שהסתכלתי בפרופיל וחשבתי בת
ס ט ר י א ו ט י פ י ם
האמת שאני ראיתי אותך בכמה שאלות ומראש הבנתי שאת בת, לא יודעת מה עובר על אנשים
שואל השאלה:
סטריאוטיפים של מה
סטריאוטיפים של מה
הסטריאוטיפים מטומטמים שלפיהם שחור ושלדים זה "של בנים"
חתיך ביום חתיך בלילה^^ מה זה "זו המציאות"? לא הבנתי, חזרנו לתקופה שבה ורוד זה של בנות וכחול זה של בנים? אילו שטויות
כלום את נראית בת אגב ראיתי כבר את הפרופיל שלך פעם ואנחנו לא נתחבר בשיט חחח
כתוב שאת עונה *בכירה*
כנראה מי שחושב שאת בן לא יודע לקרוא
כנראה מי שחושב שאת בן לא יודע לקרוא