10 תשובות
כן.
כי עושים שםם שעווה





אז תוציאי עם פינצטה ואז תעשי שעווה
אנונימית
לא עשית טעות
תשאירי את זה ככה ואל תגלחי שוב עם הזמן זה יחזור למה שהיה.
אנונימית
אני *עשיתי*
מצטערת על זה אבל מטעויות לומדים הכל טוב
אנונימית
אל תגלחי בבטן, אם ממש מפריע לך תעשי שעווה
תעשי שעווה, לא עשית טעות
חחח גם אני מגלחת שם בגלל שעשיתי טעות וגילחתי פעם אחת
תעשי שעווה
זה בהחלט טעות. לא מגלחים את הבטן שמעתי שעושים עם שעווה שם
עשיתי את זה זה בסדר
המון בנות עשו את זה, כדאי לך לעבור לשעווה..