4 תשובות
תלחמי ותעמדי על שלך אם את בטוחה בזה.
אל תוותרי להם וכמובן שלא לעצמך.
עדיין בשבילך תעשי את זה, זה יותר כיף לראות ציונים טובים בתעודה ואם את יודעת בוודאות שהם טעו תיגשי אליהם, תשלחי להם הודעה
אם הם טעו ומגיע לך יותר נקודות אין סיבה שלא יביאו לך אותם.
תעמדי על שלך
תמיד טוב וכיף לראות תעודה עם ציונים גבוהים, תבקשי שיבדקו שוב אם את כל כך בטוחה ובעתיד יהיה לך כיף לראות ציונים גבוהים שלך מכיתה י'.