12 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא משחק בסטים
אבל זה לא משחק בסטים
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
בהגדרות game activity.
או connections
או connections
חחח למה את רוצה להסתיר משהו
סתם בהצלחה(:
גם לי יש דיסקורד אגב אז אם בא לך לדבר- dave rock 8357
סתם בהצלחה(:
גם לי יש דיסקורד אגב אז אם בא לך לדבר- dave rock 8357
שואל השאלה:
על מה ללחוץ בgame activity?
על מה ללחוץ בgame activity?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אמרתי למישהו שאני לא יכולה לשחק ואני לא רוצה שהוא יראה
כי אמרתי למישהו שאני לא יכולה לשחק ואני לא רוצה שהוא יראה
אנונימית
תבטלי את display currently runing game
תודה על הפרח(:
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
תעשי פשוט על הסטטוס השחור הזה שכחתי איך זה נקרא
תשנה סטטוס?
תנתק את הסטים שמחובר לך לדיס
באותו הנושא: