8 תשובות
אקוסטית , נשמע יותר טוב
יש מישהו שעשה על זה סרטון מעולה שמסביר הכל.
קישורים מצורפים:
גיטרה קלאסית נוחה יותר להתחלה
אני מעדיפה את הצליל של אקוסטית
אני מעדיפה את הצליל של אקוסטית
אקוסטית. ואומרים קלאסית לא רגילה ) : ...
אנונימי
מעדיפה את הצליל של אקוסטית
תלוי איזה צליל את מחפשת. אני מעדיפה גיטרה אקוסטית
גיטרה אקוסטית, לדעתי נשמע יותר טוב מקלאסית
את מתכוונת גיטרה אקוסטית או גיטרה קלאסית ?
אם כן לדעתי אקוסטית כי יש לה צליל יותר יפה
אם כן לדעתי אקוסטית כי יש לה צליל יותר יפה
באותו הנושא: