8 תשובות
אקוסטית , נשמע יותר טוב
יש מישהו שעשה על זה סרטון מעולה שמסביר הכל.
גיטרה קלאסית נוחה יותר להתחלה

אני מעדיפה את הצליל של אקוסטית
אקוסטית. ואומרים קלאסית לא רגילה ) : ...
אנונימי
מעדיפה את הצליל של אקוסטית
;')
תלוי איזה צליל את מחפשת. אני מעדיפה גיטרה אקוסטית
גיטרה אקוסטית, לדעתי נשמע יותר טוב מקלאסית
את מתכוונת גיטרה אקוסטית או גיטרה קלאסית ?
אם כן לדעתי אקוסטית כי יש לה צליל יותר יפה