12 תשובות
תקנה לי משו
אוליי טלפון או משהו בסגנון
שעון של אפל
שואל השאלה:
וואי חשבתי על זה
וואי מהה הייתי חוסכת
אפשר לקנות טלפון
שואל השאלה:
אבל הרגע קניתי
תנסה אולי אחרי הקורונה לטוס להופעה של אמן שאתה מעריך עם חברים
מחשב או טלוויזיה לחדר
מיטה גדולה יותר
אני הייתי חוסכת
שואל השאלה:
תודה ❤
את יכולה לתרום חלק מהכסף זה עושה טוב על הלב נותן הרגשה טובה:)
טלפון/מחשב או שפשוט תחסכי למשהו יותר גדול
אני הייתי טסה לחול....
לבזבז רק כשבאמת תרצי משהו מסוים ולא סתם על דברים שהצענו לך בסטיפס