4 תשובות
שואל השאלה:
חשוב לציין שהלכתי רק פעם אחת לרופאת נשים בגלל בעיה אז בדיקה שגרתית בלי אמא ולבד זה קצת מחשיד
חשוב לציין שהלכתי רק פעם אחת לרופאת נשים בגלל בעיה אז בדיקה שגרתית בלי אמא ולבד זה קצת מחשיד
אנונימית
שאת רוצה לעשות בדיקה שגרתית או משו
את רוצה לבדוק שהכל בסדר
שהמחזור שלך לא סדיר כבר כמה זמן ושאת רוצה גם להרגיש בוגרת וללכת לבד
באותו הנושא: