10 תשובות
יש גזענות בכל מקום אבל בארץ המצב טוב כן
בטח שיש ואם אומרים שאין הם צבועים
לא בשכונה שלי לא נתקלתי
כן,יש אנשים שחושבים שאם הם לא נתקלו בגזענות אז היא לא קיימת.
יש אבל לא ברמה שאתה חושב שיש. איכות החיים שלי לא נפגעת כי אני אתיופי, לפחות לא ששמתי לב
^כי אתה לא אתיופי
^^אתה לא אתיופי.
אנונימית
כן יש כאלה... סביר להניח שגם הם גזענים
אנונימית
יש גזענות ברור שכן
כן...
בדרך כלל זה אנשים שהם עצמם גזענים
בדרך כלל זה אנשים שהם עצמם גזענים
באותו הנושא: