4 תשובות
לא...
אני כל הזמן עושה את זה
אני כל הזמן עושה את זה
אם הוא פתח את זה אחרי הרבה זמן זה אומר שהוא פשוט היה עסוק באותו זמן או משהו כזה או לא שם לב אבל כן רוצה לדבר כי אם לא אז הוא לא היה בכלל עונה
יכול להיות שהוא היה עסוק
לא בהכרח, אולי שכח מזה או משהו