3 תשובות
לדעתי עדיף לא להזמין מאמזון בזמן הזה
שמעתי דברים נוראיים שהם עושים לעובדים ואני בספק בכלל אם יש משלוחים לארץ
כשהביקוש עולה המחיר עולה בהתאם. בזמן הסגר אנשים בילו את כל הזמן בבית ולכן עשו יותר קניות אונליין.
כי הכלכלה נפגעה.. המון מחירים עלו בגלל הנגיף, כדי לא לפשוט רגל הם מנסים להחזיר את הכסף שאבד להם בגלל הנגיף