10 תשובות
כן
כן
זה די חרא תגדירי מה זה מצויינות אבל מעניין אותי
זה סבבה
שואל השאלה:
הבית ספר עצמו ברמה גבוהה מאוד ואני בכיתת מצויינות ובעצם זה הכל בגלל אנגלית שהגיע לי הרבה יותר
אנונימית
זה ציון סבבה יחסית לכיתה ז
אם התכוונת כיתת מצויינות אז ברור שכן זה כיתה עם חומר הרבה יותר קשה ולכן אם מקבלים פה פחות ממה שמקבלים בכיתה הרגילה זה הגיוני זה מצוין וזה משהו אחר אם זאת כיתת מצוינות/מחשבים/מחוננים
ובכל מקרה זה ממוצע מצוין
כן, זה בסדר :)
Kir
זה ממוצע טוב
עד כמה אתה מושפל אחי יש ילדים בכיתה שלי שקיבלו 30