7 תשובות
בדיוק כמו שאת עונה לשאלות רגילות, כשתעני זה כבר ישתנה לבד ויוסיף "שואלת השאלה:" אם לזה את מתכוונת
שואל השאלה:
או אבל אם יש כמה אנשים ואני רוצה לענות לבן אדם מסויים?
אין אפשרות כזאת לצערי
שואל השאלה:
או...טוב ממש תודה!
תרשום את השם שלו אולי
אפשר לכתוב את השם שלו. או לכתוב לו בפרטי.
שואל השאלה:
או אוקעי תודה סופרותם 0: