6 תשובות
נשיקה ראשונה, איזה כיף! תהני!
(ראשונה - הכוונה היא ראשונה עם אותו בן זוג.)
(ראשונה - הכוונה היא ראשונה עם אותו בן זוג.)
שואל השאלה:
מעדכנת שהיה ממש כיף. לא התנשקנו כי אני רוצה לקחת את זה קצת יותר לאט אבל היה ממש כיף. צחקנו מלא ודיברנו על כל מיני דברים ואני כבר מתגעגעת אליו.. מקווה שיהיה טוב בהמשך (:
מעדכנת שהיה ממש כיף. לא התנשקנו כי אני רוצה לקחת את זה קצת יותר לאט אבל היה ממש כיף. צחקנו מלא ודיברנו על כל מיני דברים ואני כבר מתגעגעת אליו.. מקווה שיהיה טוב בהמשך (:
אנונימית
תזרמי עם זה:)
אם שתיכם תיהיו נבוכים לא יהיה שיח נכון?אז לכי על זה;)
בההצלחה
אם שתיכם תיהיו נבוכים לא יהיה שיח נכון?אז לכי על זה;)
בההצלחה
הכל בסדר
מאחלת לך בהצלחה :)
מאחלת לך בהצלחה :)
אל תילחצי :)
זה טוב אם הלב דופק או יש פרפרים
שיהיה בהצלחה פשוט תיזרמי עם זה ותיפתחי :)
זה טוב אם הלב דופק או יש פרפרים
שיהיה בהצלחה פשוט תיזרמי עם זה ותיפתחי :)
כיף לשמוע! תודה על העדכון.
באותו הנושא: