9 תשובות
כן
הם בכל זאת רק בעלי חיים
לא.
כן, אנחנו לא חולבים פרות?
אותו שיט
ודאי. גם הם בעלי חיים.
שואל השאלה:
אבל כל המטרה שלהם זה למצוץ מאיתנו
אנונימי
כן
הם סך הכול בעלי חיים
לא אשמתם שהם קיימים
לא אשמתם שהם עושים את מה שהם עושים כדיי לשרוד. אין להם הרבה ברירות ככה זה
^ואתה נשמע ממש סוטה
שואל השאלה:
מה-
איך סוטה בדיוק? זה שאני הרגתי זבוב וחשבתי האם באמת כדי לתת להם רחמים במוות כי הם בסך הכל רוצים לנוח על הקיר ודופקים בהם מגבת.
זה מעניין אותי אם כדי לתת להם רחמים למרות שהם מציקים לנו תמיד.
אנונימי
יש זבובים תפקיד בשרשרת המזון

בלעדיהם כולנו לא היינו במקום שאנחנו פה היום אז...

כן
צריך לתת להם רחמים

ולא אשמתם שהם מי שהם והם עושים את זה כדיי לשרוד

אתה אוכל ושותה כדיי לשרוד? אתה לא בחרת מה שגורם לך לשרוד לחיות ולנשום כמו שהם לא בחרו את הדברים האלה לעצמם

הם פשוט התפתחו ככה ככה זה