5 תשובות
שואל השאלה:
שיט
אנונימית
האמת היא שלא יודע מה תעשי פשוט תעשי איפוס סיסמה מהאימייל אני מכיר מישהו שזה קרה לו ומחק לו את כל המספרים והאנשי קשר והתמונות והוא היה צרחך להוסיף את כל האנשי קשר מחדש וזה מוחק גם תמונות מהגיבוי עם יש לך
לי יש אייפון
ואני שכחתי את הקוד יכול להיות שאת תיזכרי אבל אני לא זכרתי אז עשו לי איפוס
זה מוחק תמונות אנשי קשר והכל - לא רוצה סתם להלחיץ זה היה במקרה שלי....
שואל השאלה:
איך אני יכולה לשנות תקוד דרך האימייל ? מה לעשות כאילו.. אפשר מהמחשב?
אנונימית
תבדקי אם יש אפשרות לשנות ססמא דרך אימייל אחרי כמה נסיונות
xm1