11 תשובות
לא אל
זה זכרונות בכל מקרה
זה זכרונות בכל מקרה
שואל השאלה:
אני מתחילה ממש להיכנס לדיכאון בגלל הקטע הזה אני לא יודעת עד כמה יעזור לי למחוק תמונות.. מה אומרים?
אני מתחילה ממש להיכנס לדיכאון בגלל הקטע הזה אני לא יודעת עד כמה יעזור לי למחוק תמונות.. מה אומרים?
כדאי לך להמשיך הלאה
אם היא החליפה אותך, סימן שהיא לא הייתה חברה אמיתית מלכתחילה.
אם היא החליפה אותך, סימן שהיא לא הייתה חברה אמיתית מלכתחילה.
קודם כל. אל תזרקי ותשרפי שום דבר את לא יכולה לדעת מה יהיה בעתיד.
שואל השאלה:
כדאי לי אבל למחוק וכל הדברים האלה?
כדאי לי אבל למחוק וכל הדברים האלה?
תתרכזי במשהו שישכיח אותך ממנה
תחביבים וכאלה
תחביבים וכאלה
כן ^^
אני לא חושבת שאם תשרפי דברים שלכן ביחד זה מה שיגרום לך לשכוח ממנה בואי אתן הייתן החברות הכי טובות יש מצב שלאן שלא תלכי תפגשי אותה וזה בסדר. אם היא בחרה להתרחק ממך לטובת אנשים אחרים שהיא הכירה עכשיו זה רק אומר כרגע כמה שהקשר שלכן היה חשוב לך יותר ממה שלה היה חשוב וזה בסדר לטעות עכשיו בואי נראה מה אפשר לעשות כדי שתרגישי יותר טוב דבר ראשון את יכולה לחזק קשר עם אנשים אחרים ונכון זה שלא תדברי עליה או דווקא להפך אם תדברי עליה זה לא משהו שיגרום לך לשכוח ממנה פשוט תנסי למצוא חברים אמיתיים שעכשיו בתקופה הזאת יוכלו להיות איתך ואל תחכי לה אל תחכי לה היא בסוף תתחנן להשלים איתך ובבקשה ממך אל תתרגשי אם היא תנסה לדבר איתך. עוד משהו שאני חושבת שזה באמת משהו שיכול לעזור תתחברי לבנים שיהיה לך ידיד. בנים הם לא כמו בנות הם יכולים להבין אותך לא רבים על שטויות מצחיקים והכי חשוב הם לא עושים דרמות כמונו ובגלל זה אני בטוחה שאם תתחברי לאיזה בן יש מצב שתוכלי להמשיך הלאה. מקווה שעזרתי❤
היי, קרה לי
מאוד שמחה שזה קרה
הכרתי אנשים חדשים פי אלף יותר טובים ממנה.
התבגרתי, התחשלתי. הצלחתי להבין מי חבר אמת ומי פחות. כנראה שהיא לא שווה אותך .
מאוד שמחה שזה קרה
הכרתי אנשים חדשים פי אלף יותר טובים ממנה.
התבגרתי, התחשלתי. הצלחתי להבין מי חבר אמת ומי פחות. כנראה שהיא לא שווה אותך .
שואל השאלה:
@&fip תודה רבה עזרת לי
@&fip תודה רבה עזרת לי
ועוד משהו שחשוב מאוד תעזבי את העבר תתמקדי בהווה. את יכולה לכתוב יומן ולפרוק את כל מה שאת מרגישה ואחרי זה אל תקראי אותו תסגרי אותו ואל תסתכלי בו אותו את יכולה לשרוף או להחביא במקום גבוה ולא לפתוח כדי לא להזכר בעבר כדי שלא תהיה בדיכאון..
באותו הנושא: