13 תשובות
יש את הנוסחה של המהירות עם השורש, יש לך מספיק נתונים כדי להשתמש בה
שואל השאלה:
^ומה להציב בx? אם המשרעת היא 3 סמ וביקשו את המהירות כשהגוף נמצא במרחק השווה למחצית המשרעת ביחס לנקודת שיווי המשקל אז להציב 1.5?
^ומה להציב בx? אם המשרעת היא 3 סמ וביקשו את המהירות כשהגוף נמצא במרחק השווה למחצית המשרעת ביחס לנקודת שיווי המשקל אז להציב 1.5?
אנונימית
^כן
בהצלחהה בבגרות גם לי יש בגרות בפיזיקה- מכניקה עוד מעט!
בהצלחה לכולנו
שואל השאלה:
בהצלחהה:)
בהצלחהה:)
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה 3>
אתה רימית עם סטיפס באמצע הבגרות?
זה ההסבר
קישורים מצורפים:
אנונימית
תעדכנו איך היה לכם ואיזה שאלות עשיתם
עשיתי את שאלה 1,2ו5 ונדפקתי בהרמונית שמיהרתי וקראתי 60 ק"ג במקום 60 גרם אבל התוצאות יצאו לי כמעט נכונות רק מוכפלות בכמה אלפים אתם חושבים אני יכול לקבל על זה ניקוד?
כי היא אמרה בהיסטוריה של השאלה , אם אתם לא יודעים תנעצו
מה איך כל כך הרבה נעצים וקצת תשובות
באותו הנושא: