8 תשובות
ללכת לפסיכולוג ולקחת כדורים
זה את חושבת ככה או שעברת היבחון?
שואל השאלה:
עשיתי את זה אבל הפסיכולוגית לא עוזרת לי בכלום
שואל השאלה:
אני יודעת ומרגישה שיש לי את זה
עברת איבחון?
אולי תלכי לפסיכולוג אחר?
שואל השאלה:
לא עברתי איבחון אני חשובת שגם פסיכולוג לא יעזור נתקעתי עם זה לתמיד
אז תלכי לפסיכיאטר שיקבע אם בכלל יש לך משהו?