13 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך אז זה היה נראה כמו חיטוב או לפחות הייתי מרזה עכשיו אני סתם ממש התרחבתי
אנונימית
כי את לא אכלת מספיק
שואל השאלה:
^^אני צמחונית ונשמעתי שגבינות זה לא טוב כי זה מנפח או משהו
אנונימית
אה אז אין לי איך לעזור לך אני יודעת לפי הדברים האלה אבל נראה לי שגם טופו זה חלבון
שואל השאלה:
אבל יש הרבה אנשים שעושים צום פעמיים או פעם בשבוע כי זה בריא לגוף או משהו לא חשבתי שזה יהרוס לי הכולל
אנונימית
זה מאוד הורס הצום הזה,הגוף מפרק לך שריר ואת נתקעת עם שומן.
לעשות שינויים משמעותיים בתפריט היומי שלך זה לא בריא לגוף, הגוף לא יכול לקבל שינויים גדולים - אם לפני שהתחלת אכלת ג'אנק-פוד ובשנייה שינית את התפריט והתחלת לאכול *רק* בריא, ככה הגוף יגיב - את תשמיני. לגוף לוקח זמן להתרגל לשינויים..
אם את עושה צום אז הגוף שלך מבקש ממך שתאכילי אותו ובעקבות זה הגוף משמין כי הוא מחפש משהו לאכול.
אל תעשי צומות ואל תרעיבי את עצמך. לאכול משהו לא בריא פעם בכמה זמן זה מותר. תתחילי מחדש ותעשי שינויים קטנים. לא שינוי גדול בשניה אחת.
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אפשר להרזות ולהיות כמו שהיה לפניי? כאילו להתאמן פחות או לאכול יותר?(אני אוכלת בערך 3 פעמים ביום אבל רק חביתה עם ירק בצד..)
אנונימית
^אני ממליצה לך להכנס לקישור ששמתי ולהסתכל על הסרטונים של הערוץ הזה, אני עקבתי אחרי הערוץ שלו - בחודש ירדתי 5 קילו (זה הזוי, נכון.) שאכלתי בריא ועשיתי שינוי בהדרגתיות, הלכתי לפי התכנית שלו
תעזבי את התכנית של קלואי טינג, זה ממש לא בריא ונכון לדיאטה..

ואני זאת האנונימית מלמעלה, בטעות לחצתי על האנונימי^^
שואל השאלה:
טוב אני אראה,תודה רבה❤
אנונימית
^^^^^ וכן גם זה הגיוני שהמסת שריר תגדל
זה הגיוני כי כשאין לך אוכל בגוף הגוף שלך מפרק שריר במקום שומן ובגלל זה את לא ככ רואה תוצאה ואפילו רואה שהשמנת. תנסי לאכול כל 3 שעות מסודרת ושיהיה בארוחה חלבון זה הכי חשוב (דגים גבינות עוף בשר)
כי המסת שריר שלך גדלה מאמי.
אנונימית