התחברות הרשמה

למה לא עושים את חברים לעט, או דברים אחרים עם הגבלות?

זה יוצר ספאמים מיותרים, אני רואה אנשים עם 50 תשובות חופרים, מחפשים להכיר בחברים לעט בשביל זוגיות, או בשאלות או ספאמים או מה לא.. למה אין הגבלה של איזה 200 תשובות או פרחים או משהו שככה לפחות אולי יש סיכוי שהוא לא עושה את זה בשביל זה.. הבנתם אותי
25 ביוני 2020, 19:18
חברים לעטחוקיםלמה    
2 תשובות
כי האתר הזה במילא מעיק
עכשיו להעיק עןד יותר
אנונימי
מסכימה איתך לגמרי
-
-לב-
באותו הנושא:
אתם יכולים בבקשה לספר דברים מטומטמים שראיתם אנשים אחרים עושים?
מה הדבר שאתם הכי שונאים שאנשים אחרים עושים?
איזה דברים אתם עושים שמרגיזים אנשים אחרים?
מה הדבר שהכי מגעיל אתכם שאנשים אחרים עושים ?
מה אתם עושים כשחברים שלך מרכלים על חברים אחרים שלכם?
אני חולה בשפעת יש איזה הגבלות על דברים שאני יכול לאכול?
למה עדיין כואב לי שהאקסית מדברת ועושה דברים עם בנים אחרים
יש הגבלה לרשום דברים בחברים לעת ביום?
הגיוני שאני עושה דברים שאולי נתפסים בצורה לא טובה אצל אנשים אחרים?
יש הגבלה של מסרים בחברים לעט כמו שיש הגבלה של שאלות ביום?
מה הייתם ממציאים אם הייתם יכולים להמציא כל דבר בעולם ? ללא שום הגבלות