למה לא עושים את חברים לעט, או דברים אחרים עם הגבלות?
זה יוצר ספאמים מיותרים, אני רואה אנשים עם 50 תשובות חופרים, מחפשים להכיר בחברים לעט בשביל זוגיות, או בשאלות או ספאמים או מה לא.. למה אין הגבלה של איזה 200 תשובות או פרחים או משהו שככה לפחות אולי יש סיכוי שהוא לא עושה את זה בשביל זה.. הבנתם אותי