6 תשובות
שואל השאלה:
את עושה ? עם כן זה כואב? אני מפחדת ממש לעשות
אני לא עושה אבל לפחות שנתיים אחרי מחזור, עדיף לחכות לסיום ההתבגרות בגלל כל ההורמונים (אם נגיד משהי קיבלה בגיל 13 היא לא תעשה לייזר בגיל 15).
תתייעצי עם אמא ועם קוסמטיקאית אמינה
אני לא עושה אבל זה לא כואב מידי לפי מה שמספרים
אנונימית
כמעט בטוחה שכן
אנונימית
שואל השאלה:
עם המחזור שלי סדיר אני יכולה לעשות לייזר?
שהמחזור סדיר לגמרי אני חושבת
אנונימית