4 תשובות
האמת שאני ניגשתי לפנימית, אבל ילדים מהקבוצה שלי שניגשו היום למכניקה אמרו שהיה ממש סבבה.
הבנתי שגם חשמל וגם מכניקה היו מנוסחות ממש גרוע
בגרות קשה
תאמת קצת קשה אבל סבבה עברנו את זה