6 תשובות
מי זה..?
גם האיידול שלי מטיק טוק אבל הוא בן 19 ועוד כמה ימים 20 ולא זה לא מוזר
זה לא מוזר, קשה לי למצוא מילה לתאר את התחושה הזאת אבל זה ככ רע, אין לך מושג מי הבן אדם, יכול להיות שהוא יגדל להיות פושע ונוכל
הוא סטח רק ניסה להיות נחמד+נראה טוב+מרשים ביכולות ריקוד או מה שהוא לא עושה שם
הוא סטח רק ניסה להיות נחמד+נראה טוב+מרשים ביכולות ריקוד או מה שהוא לא עושה שם
אנונימי
זה לא משנה את יכולה להעריץ את מי שבלך גם אם הוא בן 6
שואל השאלה:
הוא לא כזה מוכר בטיקטוק יש לו 17k...
הוא לא כזה מוכר בטיקטוק יש לו 17k...
אנונימית
גם אם הוא בין 8 את יכולה לעריץ את מי שבלך
באותו הנושא: