9 תשובות
גם אני
אהבתי אותה
אבל עכשיו אני כבר חושבת שהיא משעממת חחח
זה נחמד אבל לדעתי היא לא גדולה כמו שאנשים גורמים לה להשמע.
גם אני
~I
אני חשבתי שהיא משעממת לפני שנה והפסקתי באמצע ולפני חודשיים בערל חזרתי לראות זה פחות משעמם ממה שזכרתי אבל כן לא וואו כמו שעושים מזה
אנונימית
מי אתם אנשים שלא אוהבים את טיילור?
זאת הסדרה האהובה עלי!!
היא מדהימה בנויה טוב שחקנים מדהימים ואין מה להגיד או להסתיר עכשיו התחלתי אותה בפעם הרביעית
אחלה סדרה אבל לא מדהימה. כן אהבתי אותה, בעיקר בגלל סטיילס.. אבל בעיקרון היא סבבה כזה.