9 תשובות
לא לא
אחרת היה לי חגיגת אדומים צהובים שם
אחרת היה לי חגיגת אדומים צהובים שם
אחרי הקורונה, אני בספק אם למישהו יהיו יותר מחמישה ירוקים
לא יודעת יש לי סמארט סקול
שואל השאלה:
איך אפאחד לא זוכר לול
איך אפאחד לא זוכר לול
עברנו רק השנה לחשוב, אז לא הייתי בתקופה הזאת
חחח האמת שכן, זה היה קצת מעליב
אני זוכרת זה היה בכיתה ז והיה גם גרפים מגניביפ
שואל השאלה:
אוי חרא^
לי זה זה היה במשוב הרגיל... לא אפליקציה
אוי חרא^
לי זה זה היה במשוב הרגיל... לא אפליקציה
אני מכיתה ז במשוב ולא היה לי את זה אף פעם..
באותו הנושא: