12 תשובות
נורמלי
אין בזה משהו מוזר...
אז כן זה נורמלי
כן..
מי אמר שזה קשור לזה שהן מהלהטב?
שואל השאלה:
בהתחלה לא ידעתי שהם מהקהילה ואז אמרו לי ואהבתי אותם יותר
אנונימית
^אז כן, זה מוזר וקרינג'י, לאהוב אותן כי הן מהקהילה זה פשוט לנהוג כמו כל בת 12 טיפוסית, לא אמורים לאהוב או לשנוא מישהו כי הוא מהקהילה, בשני המקרים.
מסכימה^
בקשר לשאלה: אשכרה?
אני לסבית ועצוב לי לראות שאנשים אוהבים דמויות כי הן מהקהילה, בבקשה ממך, אנחנו בני אדם רגילים ולאהוב מישהו יותר רק בגלל הנטיה שלו זה מה שתורם לחוסר זכויות ולשוני בין סטרייטים ללהטבים
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בת עשרר וזה היה חמודד
אנונימית
שואל השאלה:
לא אהבתי אותם רק בגלל שהם מהקהילה אהבתי אותם לרוב בגלל הדמות וגם זה היה ממש חמוד והייתי בת עשר
אנונימית
אולי את נמשכת גם לנשים וזה מה שהמוח שלך ניסה להעביר לך? חח לא יודעת ובתכלס הן מהממות אז :)
שואל השאלה:
אני לא נמשכת לנשים אבל אני חושבת שרוב הסיכויים שזה בגלל האופי של הדמות כי הדמויות ממש מגניבות
אנונימית