6 תשובות
פשוט תדברי איתו על זה
אם זאת ידידה שלו והוא מכיר אותה אז הכל בסדר. הם כבר מכירים זה לא שהוא התחיל איתה
מה... אבל
אני לא מבין
כנראה זה למה אין לי אינסטגרם
אני לא מבין
כנראה זה למה אין לי אינסטגרם
אחותי היקרה, זה רק סמיילי והיא רק ידידה שלו, לא יותר מזה.
זה באמת נשמע לא טוב, יכול להיות שהוא לקח את זה פחות רציני? תדברי איתו
שואל השאלה:
ראיתי שלידידות אחרות שלו הוא לא מגיב.. הוא רק עושה לייק
ראיתי שלידידות אחרות שלו הוא לא מגיב.. הוא רק עושה לייק
אנונימית
באותו הנושא: