23 תשובות
הכריחו אותי לאכול ג'וק .
היה דוחה ברמות
היה דוחה ברמות
שואל השאלה:
מה ליטרלי לאכול גוק למה?
מה ליטרלי לאכול גוק למה?
אנונימי
הטרידו אותי פה בסטיפס
קפץ עליי ג'וק
שואל השאלה:
אני מבין אותך קרה לי היום^
אני מבין אותך קרה לי היום^
אנונימי
לפני שנה בערך שדודו הפסיק להוציא שירים כבר נבהלתי מה קרה לאיפה נעלם אבל הפחד הפסיק למה הוא הוציא שוב שירים בעלי
לראות ג'וקה יולדת
איכס
איכס
שואל השאלה:
איככ
איככ
אנונימי
מלחמת ששת הימים
כשהייתי קטן נכנס לי ג'וק לחולצה
לא זוכר כל כך אבל נראה לי הוא טיפס לי על הרגל ולא הרגשתי ואז הגיע וחולצה מבפנים
לא זוכר כל כך אבל נראה לי הוא טיפס לי על הרגל ולא הרגשתי ואז הגיע וחולצה מבפנים
בן אדם זקן ברחוב פשוט הראה לי ולחברה שלי את הז*ן שלו ואמר "זה טוב זה טוב"
(היינו בכיתה ד או ה)
(היינו בכיתה ד או ה)
ראיתי חברה שלי אוכלת ג'וק
ולעוד חברה נכנס לחולצה
וכשאני שתיתי בדיוק התחלתי לשהק וירקתי הכל
ולעוד חברה נכנס לחולצה
וכשאני שתיתי בדיוק התחלתי לשהק וירקתי הכל
דרכתי בטעות על ג'וק יחפה
למה כולם פה רשמו רק על גוק לול חחח
ראיתי את חברה שלו
טראומה
טראומה
אנונימית
זה יותר מלחיץ מאשר מפחיד
לפני כמה ימים באתי להיכנס לחנות אחת לקנות מסטיקים ובאותו הזמן היה מישהו שקנה חטיפים לילדה הקטנה שלו שהוא החזיק. בזמן הזה חיכיתי בחוץ (כי 2 מטר) והיה ליידי בנאדם מבוגר זקן כזה שגם חיכה בחוץ. הייתי מאחוריו כי חשבתי שהוא רוצה להיכנס לקנות משהו, אבל כשהאבא יצא עם הילדה הקטנה שלו מהחנות פתאום אני רואה את הזקן "מתנפל" עליהם ומנסה לדגדג את הילדה כשהיא עוד בידיים של אבא שלה והזקן לא מוותר. כשהאבא ניסה להתקדם הזקן רדף אחריו כזה כדי להמשיך לדגדג את הילדה וזה היה נראה פדופילי בטירוף.
הוא חיכה מחוץ לחנות כל הזמן הזה רק בשביל לדגדג את הילדה, לא בשביל לקנות משהו.
לפני כמה ימים באתי להיכנס לחנות אחת לקנות מסטיקים ובאותו הזמן היה מישהו שקנה חטיפים לילדה הקטנה שלו שהוא החזיק. בזמן הזה חיכיתי בחוץ (כי 2 מטר) והיה ליידי בנאדם מבוגר זקן כזה שגם חיכה בחוץ. הייתי מאחוריו כי חשבתי שהוא רוצה להיכנס לקנות משהו, אבל כשהאבא יצא עם הילדה הקטנה שלו מהחנות פתאום אני רואה את הזקן "מתנפל" עליהם ומנסה לדגדג את הילדה כשהיא עוד בידיים של אבא שלה והזקן לא מוותר. כשהאבא ניסה להתקדם הזקן רדף אחריו כזה כדי להמשיך לדגדג את הילדה וזה היה נראה פדופילי בטירוף.
הוא חיכה מחוץ לחנות כל הזמן הזה רק בשביל לדגדג את הילדה, לא בשביל לקנות משהו.
אמלה
ווטדהפאק *אימוגי בוכה*
אנונימית
יש לי חתול כבר כמה שנים ואני הכי אוהבת אותו בעולם
אז פעם אחת אני חוזרת הביתה ואני רואה שליטרלי יש לו חור בצאוור לא רוצה להגעיל (אבל היה שם דם והיה אפשר לראות את הבפנים והבשר) סורי אם הגעלתי, התחלתי להיכנס לפניקה אבל הוא הרגיש יחסית סבבה, התקשרתי לאמא שלי והתחלתי לבכות וזה, הייתי בטוחה שאאבד אותו, אבל עד היום הוא מעולה מאוד חפרתי
אז פעם אחת אני חוזרת הביתה ואני רואה שליטרלי יש לו חור בצאוור לא רוצה להגעיל (אבל היה שם דם והיה אפשר לראות את הבפנים והבשר) סורי אם הגעלתי, התחלתי להיכנס לפניקה אבל הוא הרגיש יחסית סבבה, התקשרתי לאמא שלי והתחלתי לבכות וזה, הייתי בטוחה שאאבד אותו, אבל עד היום הוא מעולה מאוד חפרתי
אהה נכון אוקיי נזכרתי שהיה לי אוגר, הוא איכשהו יצא מהכלוב והלך לאיבוד בבית. אחרי כמה ימים, כשחזרתי הביתה בערב ראיתי את האוגר עם פה פתוח כזה באמצע הבית כשכל האיברים והבפנים (?) שלו בחוץ.
יש לנו גם חתול.
יש לנו גם חתול.
נכנס לי דבורה לפה
פעם נפתחה לי דלת בפרצוף
שאין מאחוריה חלון
אף אחד לא פתח אותה
היא נפתחה לבד
זה קרה פעמיים בבית שלי עם שתי דלתות שונות
ופעם בבית שלי כיביתי את כול האורות בקומה כדיי ליצור אווירה של סרט ואז הלכתי לשירותים/מטבח משהו כזה לכמה רגעים
שחזרתי גיליתי שאחד האורות בקומה נדלק לבד
ואז אחריי כמה זמן שהמשכתי לצפות בסרט
גיליתי שאותו אור נדלק שוב
זה קריטי
אני לא מאמינה בדת אבל אני חוששת שהבית שלי רדוף או משו
שאין מאחוריה חלון
אף אחד לא פתח אותה
היא נפתחה לבד
זה קרה פעמיים בבית שלי עם שתי דלתות שונות
ופעם בבית שלי כיביתי את כול האורות בקומה כדיי ליצור אווירה של סרט ואז הלכתי לשירותים/מטבח משהו כזה לכמה רגעים
שחזרתי גיליתי שאחד האורות בקומה נדלק לבד
ואז אחריי כמה זמן שהמשכתי לצפות בסרט
גיליתי שאותו אור נדלק שוב
זה קריטי
אני לא מאמינה בדת אבל אני חוששת שהבית שלי רדוף או משו
אנונימית