6 תשובות
כל אחת מתי שמרגיש לה נכון.
אני התחלתי מגיל 15 אבל לא איפור כבד
אני התחלתי מגיל 15 אבל לא איפור כבד
אין בדרך כלל, זה מתי שאת מרגישה שאת רוצה
מתי שבא לך
כל אחת מתחילה/לא מתחילה בכלל מתי שנוח לה, אין בדרך כלל. אני בת 17 וחוץ מקצת קונסילר אני לא שמה כלום
בכל מקרה בשכבה שלנו בנות יותר התחילו להתאפר בגיל 13-14.
איפור שמים רק אם את רוצה להרגיש יותר טוב *בשביל עצמך* ולתקן דברים *שאת* פחות אוהבת ולא אחרים.
בכל מקרה בשכבה שלנו בנות יותר התחילו להתאפר בגיל 13-14.
איפור שמים רק אם את רוצה להרגיש יותר טוב *בשביל עצמך* ולתקן דברים *שאת* פחות אוהבת ולא אחרים.
אני עוד שניה בת 17 ולא מתאפרת.. תלוי כמה את מרגישה טוב עם עצמך.. לא חושבת שיש גיל מסויים לאיפור
אין גיל, כל אחת ומתי שמרגיש לה לנכון
באותו הנושא: