7 תשובות
תחשוב אם חברה שלך תדע היא בטח ממש תפגע . והאקסית היא כבר אקסית ומה הסיכוי שתחזרו(?)
שואל השאלה:
ניסיתי כבר שנתיים לא ביחד אבל היא לא עוזבת לי לראש לא יודע אם לקרוא לזה אוהב כי אני אוהב תחברה
ניסיתי כבר שנתיים לא ביחד אבל היא לא עוזבת לי לראש לא יודע אם לקרוא לזה אוהב כי אני אוהב תחברה
אנונימי
אבל לך תדע איפה האקסית שלך עכשיו אם היא בקטע עם מישהו לך תדע. אבל וואלה לא יודעת כי אתה אוהב תחברה שלך אבל חושב על האקסית
שואל השאלה:
כע
כע
אנונימי
מה
מסכנה החברה אבל
אתה עדיין אוהב את האקסית?
באותו הנושא: