14 תשובות
ארצות הברית.
רק אני נשארת עם ישראל כאילו
ישראל. יש בה משהו שאין בשום מקום אחר והיא נמצאת אצלי עמוק בלב
מהלא קשורים - בירח
בארץ

כרגע אני גרה בצפון, הייתי מעדיפה לגור קצת יותר קרוב למרכז.
אנונימית
נשארת בארץ ברור
ועכשיו רציני - הייתי נשארת בישראל כי פה אני מרגישה הכי בטוחה, שאני טסה לחול אני תמיד מרגישה לא בטוחה ובדרכ אני גם מקבלת חוויות לא משהו (בקטע של הטרדות...)
ארצות הברית קליל
מקסיקו/ארגנטינה/אנגליה/פלורידה
לוס אנג'לס
אנגליה קנדה או בכללי ארהב אבל ספציפי קליפורניה
ישראל/שוויץ,