9 תשובות
כן
קצת שמנמן בלי להעליב
מ ע ו ל ה
סבבה
כן זה סבבה
סבבה לגמרי
כן זה מעולה
אתה גבוה יותר ממנ, שוקל יותר ממני ואני עולה לח'
באותו הנושא: