8 תשובות
יש כפתור שמוחק בלוקים ויש כפתור שבונה, אולי התבלבלת?
שואל השאלה:
זה עושה אותו הדבר כשאני חולצת על הימני ועל השמאלי...
אנונימית
שואל השאלה:
אולי שמתי את ההגדרות לא נכון?
אנונימית
יש מצב, ואולי המחשב צריך ריסטארט
שואל השאלה:
זה בפלייסטיישן
אנונימית
אני לא חושבת שיש בסןני הגדרות, ניסית לצאת ולהיכנס?
שואל השאלה:
כן זה תמיד היה ככה מאז שהתחלתי לשחק בזה אבל התכוונתי להגדרות של מיינקראפט לא של הקונסולה עצמה
אנונימית
אה אז יש מצב