8 תשובות
יש כפתור שמוחק בלוקים ויש כפתור שבונה, אולי התבלבלת?
שואל השאלה:
זה עושה אותו הדבר כשאני חולצת על הימני ועל השמאלי...
זה עושה אותו הדבר כשאני חולצת על הימני ועל השמאלי...
אנונימית
שואל השאלה:
אולי שמתי את ההגדרות לא נכון?
אולי שמתי את ההגדרות לא נכון?
אנונימית
יש מצב, ואולי המחשב צריך ריסטארט
שואל השאלה:
זה בפלייסטיישן
זה בפלייסטיישן
אנונימית
אני לא חושבת שיש בסןני הגדרות, ניסית לצאת ולהיכנס?
שואל השאלה:
כן זה תמיד היה ככה מאז שהתחלתי לשחק בזה אבל התכוונתי להגדרות של מיינקראפט לא של הקונסולה עצמה
כן זה תמיד היה ככה מאז שהתחלתי לשחק בזה אבל התכוונתי להגדרות של מיינקראפט לא של הקונסולה עצמה
אנונימית
אה אז יש מצב
באותו הנושא: