13 תשובות
למה לא
כן
מגניב
וואו כן, מיוחד
הוא נראה קטן מדי
זה נראה קטן וקצת מוזר לא אהבתי את העיצוב
זה מגניב ממש אבל אני אגור בזה רק אם זה לא ליד עוד בתים ומוגן וכזה כי הקירות השקופים קצת מפחידים
אנונימית
לא מה זה הבית הזה
נראה לי קטן מאוד
בלי חצר פרטית
נראה לי הייתי מעדיף שלא
לא אין סיכוי בית לא נורמלי
דא
אם אני רק עם הבן זוג שלי אז כן אבל אם יש לנו ילדים אז לא
בית מגניב!אני חושבת שכן